Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Απάντηση στο γράμμα


Για την Ρεγγίνα μου που με πλέκει πάντα στα δίχτυα της ...

1. What do you order at Starbucks? Τι παραγγέλνεις στα Starbucks?
Λυπάμαι αλλά δεν τα ξέρω αυτά, οπότε .. τίποτα

2.What's one thing in your closet that you cannot live without? Eνα αντικείμενο απο τη ντουλάπα σου χωρίς το οποίο δεν μπορείς να ζήσεις
Τις ζακέτες μου. Τις αγαπάω.

3. What's one thing that most people probably wouldn't know about you? (Τι είναι αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θα γνώριζαν γιά σένα)
Ότι διαθέτω φαντασία. Κανένας δεν μπορεί να μαντέψει πόση .. σχεδόν αιφνιδιάζομαι κι εγώ.

4. Name one thing that you want to do before you die (Ονόμασε κάτι που θα ήθελες να κάνεις πριν πεθάνεις)
Ένα ταξίδι μονάχη μου.

5. What's one food that you cannot live without? (Μιά τροφή χωρίς την οποία δεν μπορείς να ζήσεις)
Ε, όχι και να μην μπορώ να ζήσω … πάντως λατρεύω τα ζυμαρικά γενικώς.

6. What quote/phrase do you live your life by? (Μιά φράση που χαρακτηρίζει τον τρόπο που ζεις)
Καταβάλω προσπάθειες να ξεπεράσω τον .. Βέγγο.

7. What's your number one most listened song on iTunes?(Ποιό είναι το τραγουδι που ακούς περισσότερο στο i Tunes)
Εδώ δυσκολεύουν τα πράγματα. Κατά ένα περίεργο τρόπο και κατά ένα περίεργο λόγο την «πριγκηπέσα» ..

8. What kind of style would you define yourself as having? (Tι στυλ θεωρείς ότι έχεις)
Μ’αρέσει η άνεση της σπορ εμφάνισης και την ακολουθώ χωρίς υπερβολές.

9. Favorite number (Αγαπημένος σου αριθμός)
Χωρίς δεύτερη σκέψη το 2.

10.Two hobbies (Δύο χόμπυ σου)
Βιβλία και .. blogging

11. Two pet peeves (Δύο χαρακτηριστικά που μισείς ή σε ενοχλούν)
Με ενοχλούν όσοι δεν σκέφτονται και μισώ το «δήθεν».

12. Guilty Pleasure (Απόλαυση που σου δημιουργεί ενοχές)
Νιώθω ενοχές όταν δεν μπορώ να συγκρατήσω τον αυθορμητισμό μου.

13. Ποιο είναι το αγαπημένο σου vampire
Παρακαλώ;;;

14. Αγαπημενα Cartoon
Ντόναλτ Ντάκ!

15. Ποιο είναι πιο σημαντικό:αγάπη, φήμη, δύναμη, ή λεφτά?
Όποιο και το πιο σπάνιο …

16. Αν μπορούσες να ζεις σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο, ποια θα ήταν, και γιατί;
Στο Βυζάντιο. Δεν ξέρω γιατί .. μάλλον με προκαλεί το σκότος του όσο και το φως του.

17. Μπορείς να θυμηθείς, τι έκανες σαν σήμερα, ένα χρόνο πριν; 
Διάβαινα δύσκολους δρόμους ...

34 σχόλια:

Μαριάνθη είπε...

Καλό σου βράδυ!!

Unknown είπε...

Μαριάνθη μου
την αγάπη μου
και .. καταλαβαίνω, μη νομίζεις ..
σε νιώθω γύρω μου
σ'ευχαριστώ

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

χαίρομαι που σε έμαθα λίιιιγο περισσότερο!

τα πιο τρυφερά φιλιά μου!

Unknown είπε...

κι εγώ χαίρομαι που θέλεις να με μάθεις ..

φιλί λύχνε μου

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Αγαπημένη "απέναντι" ΕΥΧΟΜΑΙ μονο εύκολους δρομους στο εξής...με την αγάπη μου!

Γιώργος είπε...

:-)))

meril είπε...

:)))
καλημέρα λοιπόν!

Unknown είπε...

Χαρά μου,
νά'σαι καλά ..

φιλί

Unknown είπε...

Γιώργο μου,
σου χαμογελώ και επειδή δεν ήξερα πως να το προσθέσω στην ανάρτηση αυτή, σου λέω από δω πως το χαρτάκι συμπληρωμένο από τη δική σου πρόσκληση είναι ακόμα στη τσάντα μου, αφού αρνείται πεισματικά να σκαναριστεί.

καλημέρες μας φίλε μου

Unknown είπε...

καλημέρα meril μου

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Κάπου βρήκα και εμένα...
Ισως για αυτό παίρνω τα καλύτερα από την γραφή σου...
Η meggie που αγάπησα..

eleni είπε...

Meggie,ένα βήμα ακόμη για να σε γνωρίσουμε περισσότερο!
Το Βυζάντιο παρομοίως με συναρπάζει για τους λόγους,που αναφέρεις και το σπορ ντύσιμο είναι η μόνιμη επιλογή μου,ειδικά το παντελόνι.
Φιλιά!

fish eye είπε...

λιγο πολυ ετσι σε ηξερα..

αλλα τον ντοναλντ ντακ;;
και εσυ;

χχχ


ξεχασε τα τα δυσκολα, κι ασε να ερθουν καινουργιοι δρομοι ;)))***

Καπετάνισσα είπε...

Πάνε οι δύσκολοι δρόμοι κοριτσι μου...πάμε για νέους, πιο φωτεινούς...

Τα φιλιά και την αγάπη μας :)

Νimertis είπε...

Καλησπέρα meggie... μήπως θα μπορούσες να προσδιορίσεις την εποχή του Βυζαντίου; ή μήπως γίνομαι πολύ περίεργος;

Ανώνυμος είπε...

!

iamaticus είπε...

....To ΒΥΖΑΝΤΙΟ!!!....

Ταιριαζει ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΑ ΧΑΜΗΛΩΜΕΝΑ..

Με τις ΣΙΩΠΕΣ που περιεχονται αναμεσα ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ...

Και που γι αυτα σε αγαπαω ΕΥΓΕΝΙΚΗ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Unknown είπε...

Αντιγόνη μου,
μού γλυκομιλάς και μ'ευχαριστείς πολύ.

νά'σαι καλά Κυρά μου

Unknown είπε...

Ελένη μου,
το Βυζάντιο είναι ένας πολύπλοκος "χρόνος" που ανιχνεύονται τα πάντα.

Φιλί κορίτσι μου

Unknown είπε...

καρδούλα μου,
εγώ ευχαρίστως τα "ξεχνώ" .. μόνο μη με θυμηθούν εκείνα ..
χαχαχα

είμαι καλά κορίτσι μου
όσο μπορώ, καλά.

:)))

Unknown είπε...

Καπετάνισσά μου,
οι δρόμοι που με δυσκόλεψαν τόσο .. δεν τελειώνουν, αλλά .. φωτίστηκαν λίγο τα σοκάκια τους και ανασαίνω.
Πολλές φορές βαθιανασαίνω να το ευχαριστηθώ όσο παίρνει.

Την αγάπη μου και στους δυό σας

Unknown είπε...

Νημερτή μου,
περίεργος;; γιατί;;

δεν έχω συγκεκριμένη περίοδο .. γενικά το Βυζάντιο .. αλλά σαν πρώτη σκέψη μου ίσως .. "Άννα Κομνηνή" .. νά'μουν κάπου εκεί, κοντά της, να παρατηρώ την απεριόριστη δύναμή της .. την αντοχή της .. την απίστευτη φιλοδοξία της .. το θρήνο της .. τη γραφή της .. το θηλυκό Μακιαβέλι του Βυζαντίου ..

"Όμως η αλήθεια μοιάζει που μια λύπη μόνην
καιρίαν εγνώρισεν η φίλαρχη γυναίκα·
έναν καϋμό βαθύ μονάχα είχε
(κι ας μην τ’ ομολογεί) η αγέρωχη αυτή Γραικιά,
που δεν κατάφερε, μ’ όλην την δεξιότητά της,
την Βασιλείαν ν’ αποκτήσει· μα την πήρε
σχεδόν μέσ’ απ’ τα χέρια της ο προπετής Ιωάννης."
Καβάφης

καλό σου βράδυ

Unknown είπε...

Iamaticus,
με "βρήκες" .. βυζαντινή!!!

δικές μου όλες οι ευχαριστίες

Ανώνυμος είπε...

ααα meggie μου δεν έχεις αγαπημένο βαμπίρ?που ζεις παιδί μου?χαχα!

roundel είπε...

ενδιαφέρον μουτρο είσαι...δεν αμφέβαλα ποτέ γιαυτό!

Καλημέρες...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Όλες σου οι απαντήσεις δείχνουν έναν άνθρωπο που θα ήταν αξία προστιθέμενη η παρέα μαζί του.
Εκείνο που με συγκίνησε περισσότερο - κι ας φανεί παράξενο- είναι η απάντηση που έδωσες για τις ζακέτες σου. Αυτή μου φανέρωσε άνθρωπο που έχει την τρυφερότητα στη βάση της ψυχής του. Και μου αρέσουν αυτοί οι άνθρωποι.

Τατιάνα Καρύδη είπε...

'Ωστε Meggie μου εκτός των άλλων μοιάζουμε και στην αγάπη στα ζυμαρικά;;
Εγώ θα μπορούσα να τρώω κάθε μέρα μακαρόνια και να μη παραπονεθώ ποτέ!

ΦΙΛΙΆ

Unknown είπε...

σκοτεινέ μου,
κι εγώ αναρωτιέμαι,
που ζω;;

καλημέρες μας

Unknown είπε...

roundελάκι μου,
είμαι "προσώπατο" υπεράνω πάσης αμφιβολίας ..

χαχα

:)))

Unknown είπε...

Χριστόφορε ..
κοίτα τώρα από τι μικρά πραγματάκια μπορεί να .. αποκαλυφθείς

σ'ευχαριστώ
την αγάπη μου

Unknown είπε...

Ρεγγίνα μου,
εγώ όταν παραπονιέμαι νιώθω ενοχές ..

χαχαχα

φιλί ψυχή μου

flash είπε...

14/17 δυνητικά όμοιες απαντήσεις είναι καλό σκορ; αναρωτιέμαι.. :)))

λοιπόν meggie μου,
στάσου γιατί δεν κρατιέμαι :p

o 'παρακαλώ;;;' είναι και ο δικός μου αγαπημένος βρυκόλακας(;)
τρελαίνομαι για τους τρεις..
ένας -> ;
δύο -> ;
τρεις-> ;
κατάλευκους, μέχρι λυποθυμίας αστραφτερούς και μέχρι θανάτου κοφτερούς του κυνόδοντες!!!

:ppp

Φιλάκια σου μάτια μου!
μπορεί να ξαναπεράσω, με πιο ενήλικη διάθεση :)))

Νimertis είπε...

μου απήντησες πέρα απ'τις προσδοκίες μου... σ'ευχαριστώ πολύ!

lourdi lourdaki είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ!..
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!