Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Μοιράζομαι ...


Έτσι ξεκίνησα πριν 3 χρόνια.
Αυτή τη φωτογραφία είχα διαλέξει για την πρώτη μου ανάρτηση ως meggie.
Η δεύτερη πνοή ήταν : meggie



 
Ένα λιμάνι (Χανιά) η φωτογραφία της πρώτης ανάρτησης ως νοτα.
Ένας λύκος ήταν η νοτα.

Δύο πρόσωπα δικτυακά που είμαι εγώ ασχέτως χρόνου ή .. αναπνοής.

Όπως έβαλα τις πρωταρχικές φωτογραφίες δίπλα δίπλα και τη μία κάτω από την άλλη, στο τυχαίο επιλογών άλλου χρόνου και άλλης στιγμής, μου "μιλάνε" και μου δείχνουν το ίδιο. Εμένα όμοια κι απαράλλαχτη στο χρόνο.

Είμαι πάντα στο ίδιο μονοπάτι!!! Στο ενδεχόμενο.
---------------------------------

Με τους αγέρες, ειδικά του πελαγίσιους πάντα τα πήγαινα καλά. Κι εδώ μέσα, στις σελίδες μου στο net, είμαι στο .. πέλαγος με όλων των ειδών τ'αγέρια. Είμαι 100% εδώ, ακόμα κι όταν έχει μπουνάτσα φοβερή (ίσως ιδίως τότε) γιατί την νηνεμία τη φοβάμαι περισσότερο κι από τη μεγάλη τρικυμία. Ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται, λένε, μα δεν μου λέει τίποτα το "φαίνεσθαι". Μεγάλη η απάτη του.
--------------------------------

Προσπαθώ να μοιράζω εμένα σε σας και να μοιράζομαι εσάς με μένα όσο με υποστηρίζει το "μυαλό" μου, η "μνήμη" μου και κυρίως η "ψυχή" μου.

Το μεγαλύτερο αγαθό λέγεται : Μοίρασμα.


56 σχόλια:

fish eye είπε...

φιλι !!!

nina είπε...

ή αλλιώς, κέρασμα!

Καλό μήνα και καλά κεράσματα Μέγκυ μου :)

Ανώνυμος είπε...

πάντα να μοιράζεις αλλά να μην μοιράζεσαι....

καλό βράδυ

roadartist είπε...

Δε το πιστεύω!! Εσύ είσαι; Ξέρεις πως πολλές φορές περνάω (ακόμη και τώρα) από τη 'νότα' και σκεφτόμουν τι γίνεσαι. Πολύ χάρηκα, πάρα πολύ που συνεχίζεις. Σε φιλώ!

Evanescence είπε...

Μήπως είναι η περίοδος των αποκαλύψεων; είσαι η δεύτερη φίλη που βλέπω να φανερώνεται αυτες τις μέρες, βέβαια δεν σας ήξερα με τα προηγούμενα ονοματά σας

eleni είπε...

Meggie,σπουδαίο που μοιράζεσαι τις σκέψεις σου μαζί μας,σκέψεις που μιλούν στην καρδιά.
Ναείσαι καλά-καλό μήνα!
Φιλιά!

EmmL είπε...

Μοιράζομαι....τι όμορφη λέξη
Να'σαι πάντα καλά

Αστοριανή είπε...

...κι αν , αυτό το "μοίρασμα"
μοιάζει με ...κάτι πολιτικά... μοιράσματα;

Κράτα κάτι για τη δύσκολη ώρα, Φίλη γλυκιά...
Σε φιλώ,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

~reflection~ είπε...

Έχω πιει από το κρασί σου...
Έχω δοκιμάσει γλυΚάκια από τα χεράκια σου... λογάκια Καρδιάς...
Έχω γευτεί αλήθειες πικρές που ωρίμασαν μέσα μου και γέννησαν Καρπούς Νόστιμης Σκέψης...
Έχω απολαύσει φιλιά από αυτό το Μοιρασμα
και το ΦΩΣ μιας Ψυχής που Αριστοκρατικά διαχέεται στη γειτονιά μας.....

και δεν είναι μικρή αυτή η γειτονιά, πίστεψέ με...

Σύνορά της οι παλμοί της Καρδιάς μας....


Αφηνω απαλά
αμετρητα Φιλιά
να γλυκάνουν περισσότερο το χαμόγελό σου, το Υπέροχο....

μαχαιρης είπε...

MEGK....
Νοιωθω απιστευτα τυχερος...Που εχω την τιμη..Να σε διαβαζω...Και να με αποκαλεις φιλο...

Μεγαλη καρδια...!!!

Η ελπιδα μου για τον κοσμο...Στηριζεται σε ανθρωπους που μοιραζονται...
Και χαιρονται αυτο το μοιρασμα...Σαν να ηταν η πρωτη τους και η καλυτερη...
Ιδιοκτησια...!!!

Σε ανθρωπους σαν εσενα...

Σε ανθρωπους...!!!

Unknown είπε...

καρδούλα μου
πολλά πολλά φιλιά

καλημέρα

Unknown είπε...

Νίνα μου,
ό,τι έχουμε για "κέρασμα" δεν είναι;

:)))

Unknown είπε...

Σκοτεινέ μου,
αδύνατον να μην "μοιράζομαι".

Όσες φορές το επιχείρησα .. μίσασα.
Καλύτερα "κενή" παρά "μισή". Έτσι μου φαίνεται.

καλημέρα

Unknown είπε...

Αρτίστα μου,
χάρηκα πολύ που με θυμάσαι.
Πάρα πολύ.
Σ'ευχαριστώ και .. συνεχίζουμε.

φιλί

kovo voltes... είπε...

Να μείνεις εδώ. Ολόκληρη...;))
*ωραία αλλαγή μικρή μου...

Unknown είπε...

Evanescence μου,
όπως βλέπεις κανείς δεν μπορεί να "εξαφανιστεί" από τον εαυτόν του.

φιλάκια και καλημέρες

Unknown είπε...

Ελένη μου,
αναγκαίο ακόμα κι όταν απλά περιφέρομαι χωρίς να βγάζω τσιμουδιά.

την αγάπη μου

Unknown είπε...

Emmanuel μου,
ναι, είναι όμορφη πολύ.

σ'ευχαριστώ

Unknown είπε...

Αστοριανή μου,
το έχω σκεφτεί πολλές φορές κι έτσι,
να φυλάξω κάτι για τη δύσκολη ώρα, μα δεν το καταφέρνω ..
ίσως γιατί η "δύσκολη ώρα" για μένα είναι το "ανεπίδοτο φυλαχτό".

την αγάπη μου πάντα

Unknown είπε...

Κάκια μου,
έχεις δοκιμάσει "γλυΚάκια" ε;

παρομοίως
ή καλύτερα, εντελώς ομοίως

τσιγγάνα μου με ξεπερνάς στο μοίρασμα

:))

Unknown είπε...

Μαχαίρη
αυτό το σχόλιο
θα το φυλάξω στη καρδιά μου

το χρειάζεται

Unknown είπε...

Βολτίτσα μου
ολόκληρη (και "η μικρή" για σένα χαχα)

φιλάκια

Νimertis είπε...

μου άρεσε τούτη η ανάρτηση... την καλημέρα μου...

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

αν έλειπες, ο κόσμος των μπλογκ θα ήταν αισθητά φτωχότερος!
σ' αγαπώ πολύ!

Dennis Kontarinis είπε...

Να σταθώ στις τελευταίες σου λέξεις καλή μου
Το μεγαλύτερο αγαθό λέγεται "μοίρασμα"
Αυτό τα λέει όλα.
Καλό σου μήνα.

Γιώργος είπε...

Να 'σαι πάντα καλά και να μοιράζεσαι!!!

Καλό Χειμώνα!

http://stixo-mythia.blogspot.com/2011/12/blog-post_01.html

Makis Del είπε...

meggie mou sunexise sto idio motivo...to moirasma kaneis tis psuxes na niwthoun polutimes...na niwthoun uparktes...otan moirazesai, noiazesai...kai se noiazontai...na eisai sigouri gi'auto...filiaaaaaaaa

Wicca είπε...

Με μοιράζομαι μαζί σου.

meril είπε...

μα
γι' αυτό το μοίρασμα βρισκόμαστε όλοι εδώ
ή να το πω αλλιώς
γι' αυτό το αντιχάρισμα

(αυτές οι άυλες εισπράξεις τελικά είναι που μετρούν περισσότερο στην ονειρική ψυχή σου)

Άνεμος είπε...

Ναι, είναι πολύ ωραίο να μοιράζεσαι... Σε κάνει να νιώθεις άνθρωπος με όλη την ενέργεια της λέξης και τη ζεστασιά...

Καλησπέρα!

to alataki είπε...

Σου παίρνω κάτι από το μοίρασμά σου, μου παίρνεις κάτι από το δικό μου.
Ένα πάρε δώσε η αγάπη
Φιλάκια καλό μου (από εκείνα που μοιραζόμαστε)

Ο Αλχημιστης είπε...

Να εισαι παντα καλα Meggie μου και να γραφεις παντα σκεψεις και συναισθηματα με αμεσοτητα και ειλικρινεια.

Οσο για την φουρτουνα σου ευχομαι αυτο που ειχε πει ο Νιτσε:

"Η ευτυχία μου: Από τότε που κουράστηκα να γυρεύω, έμαθα να βρίσκω. Από τότε που κάποιος άνεμος μού εναντιώθηκε, ταξιδεύω με όλους τους ανέμους."

Φιλια πολλα!

Μηθυμναίος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Έστω κι αν καθυστέρησα…

Unknown είπε...

Νημερτή μου
καλησπέρες

:)

Unknown είπε...

Λύχνε μου
τι ν'απαντήσω;

τιμή μου
μεγάλη

κι εγώ

Unknown είπε...

Ντένη μου
σ'ευχαριστώ για το δικό σου "μοίρασμα"

θα τα πούμε
την καληνύχτα μου

Unknown είπε...

Γιώργο μου
καλό κουράγιο .. να καθαρίσουμε και να καθαριστούμε

:))

Unknown είπε...

Μάκη μου
έγραψες τη μαγική πρόταση

"να νοιάζομαι και να με νοιάζονται"!!!

μεγάλο όνειρο αυτό

την καληνύχτα μου

Unknown είπε...

Γουΐκα μου
σωστά, πολύ σωστά

πολλές φορές το έχω νιώσει

σε φιλώ

Unknown είπε...

meril μου
να βρισκόμαστε ..
έτσι ..
χάρισμα

την αγάπη μου και την έγνοια μου

Unknown είπε...

Άνεμέ μου
άνθρωπος με άνθρωπο
έστω και για μία "λέξη" μόνο .. όποτε και όπως ..

καληνύχτα φίλε μου

Unknown είπε...

Αλατάκι μου
η νοστιμιά της αγάπης

φιλί

Unknown είπε...

Αλχημιστή σ'ευχαριστώ για την Ευχή Σου με τα "λόγια" του Νίτσε.

Η μόνη ελπίδα είναι αυτό τελικά.

την καληνύχτα μου

Unknown είπε...

Μηθυμναίε μου
ποιός μετράει καθυστερήσεις;
πόσες φορές είμαι "καθυστερημένη" εγώ;
και τι μ'αυτό;

το "μοίρασμα" δεν έχει χρόνο

:))

V είπε...

Μεγαλειώδεις οι ψυχές που ορίζουν ως αγαθό κάτι τέτοιο meggie μου...
Και έτσι σε έχω στην καρδιά μου και στην σκέψη μου...
Σε φιλώ...

Unknown είπε...

V μου
είσαι καλά;
είδα την ανάρτηση .. δεν πρόλαβα να αφήσω μία λέξη .. αλλά .. είσαι καλά;

η βροχή είναι λυτρωτική πολλές φορές σαν τη θάλασσα .. δεν σβήνουν .. χωνεύουν τη "ζωή"

:))

V είπε...

πως να μη σε αγαπά κανείς?...
όλα τα πρόλαβες και όλα τα νοιώθεις...

pylaros είπε...

Το μοίρασμα είναι το πιο δύσκολο από όλα τα αγαθά. γιατί είναι δυο που πρέπει να συμφωνούν...


χαιρετώ σε maggie

Γαβριήλ

flash είπε...

Το μεγαλύτερο αγαθό
λέγεται: Μοίρασμα.

αυτό και άλλο τίποτα.

Καλημέρα meggie μου :)

Ανώνυμος είπε...

Μέγγιε μου..

ποσο χαιρομαι που αλλαξες εδω μεσα...τον χωρο σου...

δεν ξερω τι ακριβως κρυβεται πισω απ το φοντο των αναρτησεων....

αλλα θελω τοσο να το χαιδεψω... να ακουμπησω το προσωπο μου ... και να ακουω...

καλο ξημερωμα με γλυκα φιλια...

Unknown είπε...

V μου
νά'σαι καλά
φιλιά πολλά

Unknown είπε...

Γαβρίλη μου
έχεις δίκιο
πρέπει δύο να συμφωνούν ..
αν συμφωνήσουν όμως ε; τι μεγαλείο!!

την αγάπη μου

Unknown είπε...

φιλενάδα μου

τίποτις άλλο

φιλίιιιι

Unknown είπε...

Εύη μου
λουρίδες γούνινες (μάλλον) σε μαύρο και καμηλό (αγαπημένα χρώματα του χειμώνα για μένα)

μμμ, κι εγώ αυτό θέλω .. να χαϊδεύω το απαλό ζεστό τρίχωμα

καλήμερα κορίτσι μου

Prisoned Soul είπε...

Ίσως δεν σε γνώρισα από την αρχή... αλλά ήμουν και είμαι τυχερή που σε γνώρισα από εδώ!

Να σαι καλά και να συνεχίζεις !!

Unknown είπε...

μικρούλα μου
σ'ευχαριστώ

την καλημέρα μου
και φιλάκια πολλά