Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Τρέλα είναι να πετύχεις κάτι μόνο και μόνο γιατί το πιστεύεις όσες φορές κι αν προσπαθήσεις ... όσο ακριβώς είναι ρομαντικό να ... πιστεύεις σε κάτι.
--------------


Πως θά’θελα να μην τελείωνε τούτη η νύχτα … αμέτρητες να ήταν οι ώρες της .. τα λεπτά της .. τα δευτερόλεπτά της ..
Πως θα’ θελα να μην με πρόφταινε η κούραση της μέρας .. να μην έσβηναν τα μάτια μου από τη νύστα .. να μην γλιστρούσα όλο και περισσότερο στη πολυθρόνα μου .. να μην γύρευα τον ύπνο ..
Πως θα’ θελα να με ‘βρισκε το πρωί εδώ .. χορτάτη από την αίσθηση της ησυχίας .. της υπέροχης μοναξιάς ..

Δηλώνω αθεράπευτα μοναχική.

69 σχόλια:

pylaros είπε...

meggie
Γράφεις (Πως θά’θελα να μην τελείωνε τούτη η νύχτα …)
και πιο κάτω (χορτάτη από την αίσθηση της ησυχίας... της υπεροχης μοναξιάς.)


τι να πω! μοιάζει με οξύμωρον

Δηλώνω αθεράπευτα μοναχική.
άρα γιατί;
Η μοναξιά εμπνέει αλλά είναι ανηπόφορη.
Να έχεις μια καλή μέρα

χαιρετώ
Γαβριήλ

Ανώνυμος είπε...

Είναι η μοναξιά που κάνει το μεγαλύτερο θόρυβο.Το τέλος έρχεται όταν δεν μιλάμε πλέον με τον εαυτό μας. Είναι το τέλος της πραγματικής σκέψης και την έναρξη της τελικής μοναξιάς.

Я верю в Сталина είπε...

Η ησυχία κι η μοναξιά είναι δύο πράγματα, άσχετα... ε;

Unknown είπε...

Γαβρίλη μου,
καλημέρα σου

Η μοναξιά δεν είναι πάντα ανυπόφορη .. και φυσικά δεν είναι θέμα έμπνευσης .. είναι θέμα διάθεσης φίλε μου καλέ και χθες είχα πολύ καλή διάθεση

Σε φιλώ

meril είπε...

Μόνοι πορευόμαστε καλή μου...
Μόνοι και κατά περίπτωση μοναχικοί
και δεν ξέρω αν είναι πιο ανακουφιστικό να κουβαλάς τη μοναξιά σου κατά μόνας ή....

καλή σου μέρα

Unknown είπε...

Σκοτεινέ μου,
κάποτε και η σκέψη .. ξεκουράζεται και τότε βρίσκεσαι στο μεταίχμιο της .. ησυχίας.

Ήσυχη μέρα σου εύχομαι

Unknown είπε...

γιατρέ μου,
γιατί άσχετα;

φιλί

Я верю в Сталина είπε...

Γιατί μοναξιά μπορείς να νοιώθεις ακόμη κι αν είσαι... στο villa mercedes!

Καλημέρες καλημέρες

Unknown είπε...

meril μου
οι περιπτώσεις της μοναχικότητάς μου πληθαίνουν και μάλλον καλλιεργώ την απόλαυσή τους

καλημέρες μας

Unknown είπε...

γιατρέεεεε μου,
αυτό το θεωρώ αυτονόητο πλέον
χαχαχαχα

~reflection~ είπε...

Ειναι προτέρημα μεσα στο πληθος να μπορεις να επιτύχεις Απομόνωση στον Εαυτό σου...

Η Νύχτα παντα προσομοιώνει όμορφα τη Μοναξια.... μα παντα τελειώνει.. παραδίνεται στον Ύπνο....και καθως ξεκινά το Όνειρο αρχίζει η Δευτερη Ζωή με τους γνωστούς αγνώστους που μας συντροφεύουν....

Πολλές φορες, για να μη χασουμε το δρόμο, χρειαζόμαστε τον Συγκερασμό από τις δικες τους φωνες....

ακομη και για να υπαρχει αντίλαλος μεσα στη Μοναξιά μας.....

Γιατί μοναξια με εσωτερική σιωπή πως να τη μεταφρασεις??

Καλημερα Πριγκίππισσα.....

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Δεν είναι έτσι οι μοναχικοί Meggie μου..
Αν μάλιστα προσθέσεις και τις επικοινωνιακές σου δεξιότητες που αποκαλύπτονται εδώ, δεν είσαι μοναχική με την κλασσική έννοια. Είσαι άνθρωπος της επικοινωνίας και μάλιστα μπαίνεις στο υπέδαφος.. Δεν αρκείσαι στις επιφυλλίδες και στα εξώφυλλα. Ενδοσκοπείς το βάθος και εκεί επικοινωνείς. Η ησυχία για την οποία λές είναι η Επικοινωνία σου με το βαθύτερο εαυτό νομίζω. Μόνο εκείνος που βαθειά επικοινωνεί εκτιμά την Αξία της Ησυχίας στο χρόνο της και της Σιωπής, και μετά ανοίγεται ξανά στους ανθρώπους επικοινωνώντας την Ουσία του. Όπως εσύ. Πήγες στη μοναχικότητα της ησυχίας και γύρισες εδώ να μας πεις όχι καλημέρα και τι καιρό κάνει έξω αλλά έκανες ένα ενδοσκοπικό σχόλιο ψάχνοντας εσένα, και σε συμβατότητα με τις ανάγκες σου.
Αυτό το θεωρώ βαθύτατη Επικοινωνία και Ωριμότητα.

Αυτή τη στιγμή εσύ κι εγώ Επικοινωνήσαμε με βάση κοινές Εμπειρίες.
Τώρα μπορώ να σου πω: Καλημέρα!

μαχαιρης είπε...

Mοναξια ειναι...Οταν δεν εχεις να μιλας με κανεναν...!!!
Εσυ, και μονη...Εχεις παρεα, εναν ωραιο εαυτο...
Υπαρχουν, δυστυχως..Ανθρωποι, που δεν μιλουν...Ουτε με τον εαυτο τους...
Ειναι τσακωμενοι, πρωτα μ αυτον...
Αυτοι,νομιζω...
Ειναι οι μονοι...

Κική Κωνσταντίνου είπε...

η μοναξια ειναι καλη αλλα οχι για παντα...

χρειαζεται ισα ισα για να τα βρουμε με τον εαυτο μας πιστευω...


καλημερα :)

Ανώνυμος είπε...

Πως θα’ θελα να μην με πρόφταινε η κούραση της μέρας ..

Όλοι το θέλουμε αυτό! :)

καλημέρα

fish eye είπε...

θα σου ελεγα πως εχω νιωσει πολλες φορες την ιδια επιθυμια, περα απο το οτι λεω πως ειμαι τυπος μοναχικος, ειναι νυχτες που δε θελω να με παρει ο υπνος, θελω να κανω πραγματα, να τις ζησω ως το πρωτο φως του ηλιου..

μετα ειδα το σχολιο της Ρεγγινας, ποσο δικιο εχει..

ειμαστε πολυ πολυ επικοινωνιακοι, με στιγμες μοναχικες μεγκυ μου και μαλιστα αγαπαμε την επικοινωνι που σκαλιζει σε βαθος

καλημερα :):)*

flash είπε...

εκείνες τις πρωτες σου λεξούλες..
τις διαβάζω, τις κατανοώ ως ένα βαθμό.. μα και δεν μπορώ να τις ερμηνευσω, για την ώρα..

για την μοναχικότητά 'μας' τί να πω;
θα έπρεπε να σου αφήσω ένα 'εγώ να δεις!' και να μην σε κουράσω παραπάνω..
γιατί αν αρχίσουμε να μιλάμε γι αυτήν δεν φτάνει μια ζωή..
ούτε και για να την βιώσουμε μας φτάνει.. :)
έτσι δεν είναι φιλενάδα μου;

πάμε στη θάλασσα παρέα, και δεν θα μιλάμε.. στο είχα πει και τότε νομίζω..
ό,τι γεμίζει περισσότερο την ψυχή, και την ζωή, είναι η μοναχικότητα με παρέα..! σαν είναι εφικτή..
και ό,τι την αδειάζει.. απλώς μοιάζουν οι λέξεις, αυτό είναι όλο....
:)

τα φιλιά μου ψυχή μου,
καλή μας μέρα!

ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

καλημέρα!

συμφωνούμε ή διαφωνούμε με αυτό που έγραψες ή με την ακριβή ετοιμολογία των λέξεών σου, σημασία έχει το πως εσύ ένοιωσες το χθεσινό σου βράδυ.
τα υπόλοιπα θεωρίες σωστές μεν, όμως εσένα χθες δεν σε αφορούσαν. νομίζω...

Unidentified είπε...

Υπάρχουν πολλά είδη μοναξιάς μάλλον..
Αυτά που επιλέγεις, και τα άλλα, που κάποιες στιγμές δεν αντέχονται...

Καλή σου μέρα γλυκιά μου..

next_day είπε...

ξέρεις.. νομίζω η μοναξιά μπορεί να έχει πολλούς διαφορετικούς ορισμούς.. αν είναι επιλογή σου τότε είναι ότι καλύτερο μπορείς να πετύχεις!!! Γιατί έτσι μπορείς ανά πάσα στιγμή να βγείς απο αυτήν!

Φιλί Διαμαντένιο!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Οταν δεν είναι επιβεβλημένη είναι αρεστή..
"Αρκεί να μη σε επιλέξει" μου είπε κάποτε ένας παππούς...
Καλημέρα καλή μου!

Unknown είπε...

Κάκια μου,
σπανίως, σχεδόν ποτέ .. δεν κάνω σιωπή μέσα μου, ίσως γι'αυτό "μιλάω" στους γνωστούς κι αγνώστους μόνο όταν θέλουν πραγματικά ν'ακούσουν και πάω κι ακόμα πάρα πέρα .. όχι απλώς να "λένε" πως θέλουν, αλλά να "νιώθω" πως θέλουν.

φιλί μάτια μου

Unknown είπε...

Ρεγγίνα μου,
λόγια καρδιάς μου άφησες .. απλόχερα.

Η μεγαλύτερη αμαρτία μου λέγεται: "να μπω όσο πιο μέσα μπορώ" ..
όχι από περιέργεια, όχι από καπρίτσιο, όχι για να αποκτήσω δύναμη ..
μα για να "μοιραστώ"

αυτό είμαι Εγώ .. ένα μοίρασμα

Την αγάπη μου και
τις καλημέρες μου ψυχή μου

Unknown είπε...

Μαχαίρη μου,
για να απολαύσεις τη "μοναξιά" πρέπει κατά τη γνώμη μου να είσαι "παρέα" με συνανθρώπους, δηλαδή να έχεις αφεθεί σε "επικοινωνία" μαζί τους, να έχεις πάρει το "υλικό" τους, να έχεις βιώσει την "ύπαρξη" και το κυριότερο να Αγαπάς το ανθρώπινο είδος.

Λυπάμαι τους τσακωμένους ..

:)))

Unknown είπε...

ή "Εκφράσου" για να τους "βρούμε" μέσα μας ... σαν κομμάτι μας ή σαν περιττό μας ..

φιλί κορίτσι μου

Unknown είπε...

Εγώ Δημήτρη μου όχι πάντα ..

Πολλές φορές κι από εδώ έχω "φωνάξει" την ανακούφιση του ύπνου ..

Καλημέρες μας

Unknown είπε...

καρδούλα μου,
σ'έχω "διαβάσει" σε τέτοια διάθεση ...

.. αχ να μην τέλειωνε ποτέ η ώρα τούτη Θέε μου ..
(άλα μου .. και στίχος παρακαλώ πρόεκυψε .. αν και εντελώς άσχετος με την χθεσινή μου διάθεση .. τι πειράζει όμως;)

τελικά .. λόγω "βάθους" πέφτω στα πατώματα εγώ .. φαίνεται
χαχαχαχαχα

φιλάκια κορίτσι μου

Unknown είπε...

φιλενάδα μου,
για κείνες τις πρώτες λεξούλες μου, πήγαινε στον fetus, εξηγούνται εκεί υπέροχα, όπως εγώ δεν μπορώ να γράψω.

φιλενάδα .. μην είμαστε λαίμαργες .. και λιγοστές στιγμές τέτοιας απόλαυσης είναι .. χορταστικές ..

(και για να δούμε, μπορώ να το πάω και πιο πέρα;
.. ακόμα κι όταν "αδειάζεις", η συνείδηση αυτή κάνει εφικτή την "ευεργετική" μοναξιά - αυτό ακριβώς έζησα χθες)

φιλάκια πολλά

Unknown είπε...

Δάκρυ μου,
χθες όχι, δεν με αφορούσαν, χθες ήμουν Εγώ με Μένα,
σήμερα όμως με αφορούν πολύ γιατί σήμερα είναι "μοιρασμένο" το χθες μου

:)))

Unknown είπε...

Unidentified μου,
υπάρχουν .. πολλά .. και θα τα ανακαλύψουμε όλα ..

σωστά;;

φιλί

Unknown είπε...

Διαμαντένια μου,
μη φοβάσαι,
υπάρχουν περιπτώσεις φυσικά που μπορεί να εγκλωβιστείς στον εαυτόν σου και να χρειαστείς τον συνάνθρωπο για να βγεις αλλά αν έχεις εκπαιδευτεί να "μιλάς" μαζί του, βγαίνεις έστω και καθυστερημένα.

:)))

Unknown είπε...

Αντιγόνη μου,
μου το έχεις ξαναγράψει αυτό .. το στριφογύρισα στο μυαλό μου και ξέρεις τι βρήκα;

αν με "επιλέξει" πιθανόν να το έχω επιτρέψει, να το έχω προετοιμάσει, να το αψήφισα όταν δεν έπρεπε ..

δεν μέτρησα σ'αυτό που γράφω τα "τραγικά" της ζωής, μόνον.

Νάσαι καλά

Frezia είπε...

Πολλές φορές μου συμβαίνει να είμαι
με... παρέα,αλλά αισθάνομαι εντελώς μόνη.
Οπότε κοιτάζω πως να φύγω να βρεθώ,
με την παρέα του εαυτού μου.
Οχι δεν είμαι και κανένας μονήρεις τύπος,αλλά...συμβαίνει πως να το πω?

Εκείνος είπε...

Κάποιες φορές η μοναξιά είναι η πιο καλή παρέα. Σε νοιώθω 100%.

Την καλησπέρα μου.

Ναύτης είπε...

στην υγειά λοιπον της επίκτητης αγάπης στη μοναχικότητα...
ας την ποτίσουμε με σπίτρο κι αφιόνι
συνήθως μεταμορφώνεται...
τι συνήθως δηλαδη...
πάντα

καλο βραδάκι φίλη μου!

:)

Νimertis είπε...

ερωτευμένη με την αίσθηση ή με την υπόσταση της μοναχικότητας meggie; [πάντως, όντως σημασία έχει τι ένιωσες και όχι οι ερμηνευτικές...] καλησπέρα!

Ανώνυμος είπε...

μέσα στη μοναχικότητα
εκεί κρύβεται η λέξη
αυτή η γνωστή λέξη
αυτή η άγνωστη λέξη
που περιμένει να μην είναι πια ..μόνη
που περιμένει να μην είσαι
πια ..μόνη

αυτή η λέξη που μετατρέπει τη μοναχικότητα, σε δύναμη κι όνειρο

καλό σου βράδυ

Unknown είπε...

Frezούλα μου,
να το πεις έτσι ακριβώς .. "απλά συμβαίνει" .. κάποιες φορές .. και σιγά σιγά μπορεί το "κάποιες" να γίνεται "μερικές", μετά "πολλές" ..

είναι όμορφο να νιώθεις καλά με παρέα ΣΟΥ

φιλί και καληνύχτα

Unknown είπε...

Εκείνε μου,
ας αφήσουμε τους ποσοτικούς προσδιορισμούς .. σημασία έχει να νιώθεις ..

πολύ σπουδαίο να νιώθεις ..

καληνύχτα μας

Unknown είπε...

καληνύχτα Ναύτη μου,

στην υγεία της

είδα ..
έχεις "ποτίσει" πάλι ..
θά'ρθω σε λίγο

Unknown είπε...

Ερωτευμένη με την υπόσταση,
με έρωτα .. γεροντικό,
ξέρεις τι λένε γι'αυτό τον έρωτα ε;
σ'αυτόν το έρωτα τα "δίνεις" όλα .. όσα έχεις μαζέψει χρόνια και χρόνια μέσα σου .. όσα συγκρατούσες .. όσα φύλαγες .. όσα μπορεί και να μην τα'ξερες .. όσα υποτευόσουν ....

ναι, οι ερμηνείες όταν ΝΙΩΘΕΙΣ δεν χωράνε .. όταν πάψεις υπάρχουν δικαιολογίες .. εξηγήσεις .. απολογίες ....

την αγάπη μου

Unknown είπε...

Silena μου
θα'θελα να σου πω πολλά γι'αυτή τη γνωστή - άγνωστη λέξη που κυβερνά τη μοναχικότητα ..
πάρα πολλά ..

βλέπεις .. ούτε τ'όνομά της δεν λέω .. τόση μοναξιά

σου λέω όμως μόνον ένα

Τρέλα είναι να πετύχεις κάτι μόνο και μόνο γιατί το πιστεύεις όσες φορές κι αν προσπαθήσεις ... όσο ακριβώς είναι ρομαντικό να ... πιστεύεις σε κάτι.

:)

Μαριάνθη είπε...

Μια υπέροχη μοναξιά λοιπόν που σε εναρμόνισε με τον εαυτό σου και σε έκανε να πατήσεις ατραπούς ηρεμίας αρεστούς σε σένα!
Μακάρι λοιπόν να σου συμβαίνουν πάντα τέτοια ή όσα σε ευχαριστούν.
Καλό ξημέρωμα.

Unknown είπε...

Η μία γράφει στην άλλη την ίδια ώρα ..

η τελευταία σου ανάρτηση με καλεί συνέχεια κοντά της

καλό ξημέρωρμα Μαριάνθη μου

Μαριάνθη είπε...

:))

fetus είπε...

Υπάρχει τόσο αβίαστος προσδιορισμός της τρέλας;
Έχω την αίσθηση πως τρέλα είναι να μην πετυχαίνεις τίποτα από πίστη και γινάτι σε κάτι που δεν έχει τέλος, παρά μόνο, πόνο - δρόμο - χρόνο.
Το σίγουρο είναι πως όσες φορές κι αν προσπαθήσεις να πετύχεις το ψευδαισθησιογόνα εφικτό γκρεμίζεσαι πάνω στο εντός σου ανέφικτο, που δεν σε οδηγεί πουθενά, μέχρι το ένστικτο της αυτοσυντήρησης να σου μιλήσει ενώ είσαι κάπου στην μέση χωρίς να το γνωρίζεις.
Έκτοτε κι εφόσον τίθεται θέμα επιβίωσης αναλαμβάνει ο χρόνος για την επαναγωγή στον γνώριμο κόσμο της υποτιθέμενης ηθικής λογικής.
Αλλά...
Τα όρια ενός μοναχικού πλην ρομαντικού πιστεύω τα έχεις γνωρίσει και αυτό είναι που σε προσδιορίζει στο μετά, αν καταφέρεις και βγεις αλώβητος από την ευλογία της οποιασδήποτε τρέλας.
Η πίστη είναι τόσο μονοδιάστατη όσο αληθινός είναι ο κάθε επινοημένος θεός που την διεκδικεί.
Τα όρια φυσικά γεννιούνται και ζούνε μέσα μας, αλλά τις περισσότερες φορές δεν είναι αρκετό αυτό, γιατί φροντίζει η ανθρωποφάγα ζωή να τα σκοτώσει.

Μια μοναχική καλησπέρα κι από εδώ...

δήμητρα♥♥♥q είπε...

H μοναξιά δεν είναι καθόλου κακή όταν τη γεύεσαι από επιλογή κι όχι από ανάγκη...

Καλό σου βραδυ Μεγκ...

eleni είπε...

Meggie,αποζητώ τη μοναξιά φορες φορές,πάντα είχα μια ιδιαίτερη σχέση μαζί της.
Δεν την φοβάμαι,τα πάμε καλά.
Φιλιά!

Αστοριανή είπε...

Μέγγυ μου,
με το "...νύχτωσε χωρίς φεγγάρι... το σκοτάδι είναι βαθύ..." θα σου πω το "καλησπέρα" από δω,
και θα συνεχίσω: Καλημέρα, Ήλιε, Καλημέρα!!!!!!!!

Φιλάκια μοναχικά,
Υιώτα
αστοριανή
ΝΥ

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Το ότι δηλώνεις αθεράπευτα μοναχική σημαίνει άραγε ότι είσαι και μόνη; Ή είναι επιθυμία για μοναξιά; Πολλές είναι οι φορές που αποζητάμε την παρέα του εαυτού μας και μόνο. Αλλά αυτή δεν είναι πάντα μοναξιά. Ίσως είναι και περισυλλογή. Ίσως είναι ένα είδος προετοιμασίας για δημιουργία.
Το ότι βέβαια μας το ανακοινώνεις είναι σαν να θέλεις να το "ξορκίσεις".
Και θα ρωτήσω: Υπάρχει μέσα σε αυτήν την "την υπέροχη μοναξιά" και ίχνος θλίψης;
Με διάθεση για την υπέροχη παρέα σου σε αφήνω!

Nina είπε...

Ωραία και η μοναξιά και η ησυχία...
Καλό σαββατοκύριακο!

Γιώργος είπε...

Σε νιώθω...

Roadartist είπε...

Πολύ σε νιώθω και συμφωνώ απόλυτα, καλό σκ :)

nina είπε...

Εγώ πάλι προτιμώ τη μοναξιά σε ζευγάρι, αλλά όχι στο ζευγάρι κατα μονας.
Στην πραγματικότητα αυτή τη μοναξιά δεν την χορταίνω ποτέ, σε αντίθεση με την άλλη που την επιζητώ κυρίως όταν θέλω να γράψω ή να διαβάσω.

Καληνύχτα Μέγκυ μου, κι εμενα απόψε τα μάτια μου κλείνουν.
Φιλιά

Unknown είπε...

Υπάρχει fetus τόσο αβίαστος ορισμός, αφού δεν μπορώ να "γράψω" σαν εσένα.

Ψυχανεμίζομαι πολλά .. ακόμα κι όταν η αυτοσυντήρηση με σταματά .. το κυριότερο όλων δε, είναι η υποψία πως θα βγω αλώβητη ..

:)

Unknown είπε...

Δήμητρά μου και η ανάγκη μπορεί να γίνει επιλογή.

Σε φιλώ

Unknown είπε...

Ελένη μου,
ναι, κάποιες φορές τα πάμε καλά μαζί της .. κάποιες άλλες πάμε απλώς για ύπνο.

φιλιά γλυκιά μου

Unknown είπε...

Αστοριανή μου
και τα δυό σου όμορφα
ίσως το δεύτερο λίγο περισσότερο γιατί .. συμβαίνει σπάνια .. οπότε χαίρει μεγάλης εκτίμησης.

την αγάπη μου

Unknown είπε...

Χριστόφορέ μου,
όχι, δεν το ανακοινώνω για να το ξορκίσω,
το γράφω για να το μοιραστώ.

Δεν ξέρω αν υπάρχει θλίψη, αλλά σίγουρα υπάρχει ευφορία τέτοιες ώρες.
Δεν είμαι μόνη και ίσως γι'αυτό χρειάζομαι την μοναξιά μου.

Νάσαι καλά φίλε μου

Unknown είπε...

Νίνα μου,
τι είναι κορίτσι μου;
ναι, όλα μπορούν να είναι όμορφα, ακόμα και όταν νιώθουμε μετέωροι.

Να περάσεις καλά.
Φιλάκια

Unknown είπε...

Γιώργο μου,
είμαι σίγουρη.

:))

Unknown είπε...

Roadartist μου,
κι εσύ να έχεις ένα ήρεμο ΣΚ.

Φιλιά

Unknown είπε...

Α ρε Νίνα ..
που να βρεθεί δυαδική μοναξιά;;
που;;;

Σ'έχω και δεν σ'έχω .. μάτια μου

Νικόλας K. είπε...

Τρέλα είναι να μπορείς να κοιτάς από μια οπή και όταν οι άλλοι δεν βλέπουν κάτι εσύ να βλέπεις το άπειρο...
Είναι φορές που θέλουμε να είναι ατελείωτη η νύχτα να κοιμούνται οι άλλοι και εμείς που παραμένουμε φύλακες στο σκοτάδι, να ακούμε τους ήχους, τα σκυλιά που αλυχτούν το φτερούγισμα από τα νυχτοπούλια έναν μεθυσμένο να τραγουδά για την γυναίκα που τον "άφησε" και να κάνουμε τις σκέψεις μας εικόνες, να διαβάζουμε ένα βιβλίο και να ξεχνιόμαστε...Νομίζω ότι όλοι έχουμε ανάγκη από την μοναξιά...
Καλό βράδυ, καλό Σαββατοκύριακο!
Υ.Γ. Διάβασε αν σου δοθεί η ευκαιρία το " Ο Άγιος της μοναξιάς" της Ιωάννας Καρυστιάνη ( εκδόσεις Καστανιώτη) .... Μια ομάδα εκπαιδευτικών σε ένα νησί...

Aggelos Spyrou είπε...

Μη δηλώνεις τίποτα.

Η μοναξιά είναι δικό σου πάπλωμα.

Κατάδικό σου...

Κι αν μάθεις να της μιλάς... θα δεις πόσα, μα πόσα σου λέω όμορφα θα σου διδάξει.

Φιλιά.

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Meggie μου,
έλα μια βόλτα μπες εδώ:
http://anemondixtia.blogspot.com/2011/04/blog-post_2133.html
έχεις ..γράμμα!!

Unknown είπε...

Νικόλα μου,
"Ο Άγιος της μοναξιάς" έχει διαβαστεί εδώ και πολύ πολύ καιρό .. ίσως είναι ώρα να τον ξαναδιαβάσω.

Όσο για την τρέλα να κοιτάς από οπή και να βλέπεις το άπειρο, γνωστή κι αυτή ...

πολλοί οι τρελοί ε;;

σε φιλώ

Unknown είπε...

Σπύρο μου,
το κατάδικό μου πάπλωμα ..

ό,τι έχω μάθει είναι μέσα του

:))

Unknown είπε...

Ρεγγίνα μου,
δεν με ξεχνάς ποτέ στα .. γράμματά σου.

θα σου γράψω λοιπόν

φιλί