Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Με … αφορμή


Έχω αιτία αλλά και δοθείσης αφορμής να … εκτονωθώ γράφοντάς σας .

Λοιπόν, ο καθένας μας πράττοντας correct (άλα του και το αγγλικό μου, αν και δεν συνηθίζω να μπλέκω γλώσσες), λοιπόν έλεγα, ο καθένας μας αναζητώντας την πολυπόθητη ισορροπία του … φτιάχνει το πρόγραμμα της ζωής του. Όσο μπορεί βεβαίως. Το «θέμα μου» είναι ακριβώς αυτό το «ατομικό πρόγραμμα».
Ωραία, να το φτιάχνει ο καθείς, να το ταιριάζει, να το προσαρμόζει, να το επεξεργάζεται, να το μελετά, να το επινοεί στα μέτρα του, ΑΛΛΑAAA, αλλά που να πάρει η ευχή, ας ρίχνει και μια ματιά γύρω του.
Δεν χάθηκε το «εγώ» αν ρίξει ένα βλέμμα και στο «εσύ» και στο «αυτός» και στο «αυτοί». Είναι απαράδεκτο ανάμεσα σε ανθρώπους που για τον οποιοδήποτε λόγο βρίσκονται κοντά, είτε στην ίδια οικογένεια, είτε στον ίδιο χώρο εργασίας, είτε ακόμα και στον ίδιο τόπο και τρόπο διασκέδασης, να επικρατεί το «χάος» των ισορροπιών τους και ένας απ’όλους να «παίζει και να παίζεται» ως διαιτητής τους.

Έλεος πια. Ό ένας θέλει εκείνο, ο άλλος το άλλο, ο πιο δίπλα το παράλλο και πάει λέγοντας και για να φωνάζω έτσι …..
ΕΓΩ τι κάνω ανάμεσα στο εκείνο, το άλλο, το παράλλο;;; (ρητορική η ερώτηση φυσικά)
ανακαλύπτω «τεχνικές» και επινοώ «συστήματα» κυρίως άμυνας για να μην χαλάσει η ισορροπία κανενός. (ούτε ο Μουρίνιο έτσι)

Από τότε που ακούστηκε η λέξη «ισορροπία» και μάλιστα από επιστημονικο-ψυχαναλυτικά χείλη ως πανάκεια για όλες τις ανισόρροπες διαθέσεις χάθηκε γμτ το φιλότιμο, η συναίσθηση των ορίων, των αντοχών και των ανοχών. Όλα στο βωμό της ατομικής – προσωπικής ευεξίας και για …. κερασάκι στη τούρτα πιθανόν να ακούσω και την «τελευταία πρώτη», που λένε.

Η κατάληξή μου; Χθες βράδυ επισκέφτηκα … καρδιολόγο. (παρεμπιπτόντως αποφεύγω ως ο διάβολος το λιβάνι ψυχαναλυτές)
Το όνειρό μου; Να επικαλεστώ ΕΓΩ την ισορροπία μου και να δω … την ουρά αναμονής στους καρδιολόγους και γιατί όχι και στους … ψυχαναλυτές.
Χαχαχαχα, ας γελάσω για να μην ουρλιάξωωωωω

11 σχόλια:

Drmakspy είπε...

Συμφωνώ και προσυπογράφω γιατί κι εγώ έχω καταλήξει σε καρδιολόγο εξαιτίας των άλλων...

kryos είπε...

Και γιατί να μην διαταράξεις την ισορροπία κανενός παρακαλώ , τη στιγμή που όλο αυτό το παιχνίδι χρησιμοποιείται συνήθως για θυματοποίηση ? .. χρειάζεται και το "όχι" Meggie μου ... κανείς δεν παθαίνει τίποτε , άσε που προκαλεί σεβασμό κι εκτίμηση :)) ... μην ξεχνάς ότι πληθώρα συνανθρώπων μας είναι προγραμματισμένοι έτσι ώστε να δοκιμάζουν τα όρια μας .

Μου άρεσε η ανάρτηση και η ζωντάνια της :))

Ένα όμορφο βραδάκι να έχουμε !!!

μαχαιρης είπε...

Meggy
Aντιθετως
Εγω πιστευω,απολυτα,στη συγκρουση..
Στη ρηξη..Τη διαφωνια..Τον καβγα..
Την αντιθεση..Το διαλογο..
Με επιχειρηματα βεβαια ..οχι βρισιες και βια..Με αναγωγες με συμπερασματα...Ετσι μονο βγαινει η αληθεια..[καλυτερα να πω η συμφωνια] Ετσι σπανε οι γωνιες και βρισκεις και τα λαθη σου...
Πιστευω οτι πρεπει να δειχνεις τη θεση σου ΚΑΘΑΡΑ...και να μαχεσαι γι αυτα που πιστευεις...
Μεσα απο την..ΒΑΣΑΝΟΝ..της λογικης
[που λεει και ο φιλος μου IAMATIKUS]
αλλο ασχετο
Οι πανελληνιες τελειωσαν...
Τωρα τι..??

Unknown είπε...

Drmakspy για να λέμε κι όλη την αλήθεια μας, βάζουμε κι εμείς το χεράκι μας ή μάλλον το ποδαράκι μας προς την πορεία του καρδιολόγου. Τα υπόλοιπα τα κάνουν οι άλλοι.

Καλό σου βράδυ

Unknown είπε...

Krye μου, αυτό είναι που με τρελαίνει. Αυτός που λέει και "όχι" χαίρει εκτίμησης και σεβασμού, αυτός που τρέχει με το "ναι" στο στόμα είναι σχεδόν του κλώτσου και του μπάτσου κι αν κάποιες φορές πει "δεν παίρνει άλλο" τότε είναι και τρελός μαζί.

Όσο για την ... ζωντάνια, προσπαθώ αλλά δεν μ'αφήνουν ... να αγιάσω, που λένε. χαχα

Ήσυχο βράδυ

Unknown είπε...

Μαχαίρη και για μένα η ΚΑΘΑΡΗ κουβέντα ήταν και είναι η πρώτη μου επιλογή.
Όμως για τέτοις ΚΑΘΑΡΕΣ λύσεις εκτός όλων των άλλων βασική προϋπόθεση είναι η "μνήμη". Όταν ο άλλος "ξεχνάει", "δεν θυμάται" πάνε περίπατο αντιθέσεις, διάλογοι,επιχειρήματα, λογική. Πως να αποφύγεις "γωνίες αιχμηρές" όταν ο άλλος λέει: εγώ, είμαι ολοστρόγγυλος, τέλειος;;

Πάντως εγώ δεν αντέχω με τίποτα τους ... καβγάδες. Δυστυχώς γεννήθηκα με αυτό το ελάτωμα.

Καληνύχτα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Φτιαχνετε μωρε η ζωη με προγραμμα;
Τοτε τι ζωη θα ειναι αυτη;
Οσο για το εμεις, αστο καλυτερα.....

Albus Genius είπε...

Προτείνω να ουρλιάζεις και να επισκέπτεσαι κατά το δυνατόν σπανιότατα καρδιολόγο ή άλλον του συναφιού τους.

Unknown είπε...

Ρίκη μου κι εγώ για χωρίς πρόγραμμα το ξεκίνησα και με λέγαν άνθρωπο δίχω στόχους.
Το πρόγραμμα μπήκε για να τα ... προλάβω όλα αλλά "φευφ" εκείνα με ... προλαβαίνουν.

Καλό σου απόγευμα

Unknown είπε...

χαχαχα Genius πολύ καλόοο αυτό για τις στριγγλιές.
Έτσι κι αλλιώς ... τρελή είμαι. Το δικαιούμαι.

Νάσαι καλά

iamaticus είπε...

.....ΔΙΑΚΡΙΝΩ γοητεια,τρυφεροτητα και ΤΟ ΣΥΜΠΑΓΕΣ ΤΗΣ ΝΕΟΤΗΤΟΣ!!!!

....καλα καταλαβα ΤΟΛΜΑΣ!!!
Να μου ερχεσαι να τα λεμε....
....Ετσι ημουν και γω ως ΝΕΟΣ.

Κοιτα ομως τα γεραματα πως τον ανθρωπο καταντουν....
ΔΙΑΚΑΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟ!!!

....χρονε συ ΝΥΧΤΟΠΟΥΛΙ ΤΟΥ ΧΙΟΝΙΑ!!!

Meggie μου, μπορει και ν σ αγαπουσα χωρις να το ξερεις...
Σαν τους παιδικους ερωτες ΤΟΥΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟΥΣ και ΣΙΩΠΗΛΟΥΣ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕς