Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

"Το απρόσμενο"

Μικρό, σχεδόν χαμένο μέσα στα τσιμεντένια κτίρια της πρωτεύουσας, αλλά τόσο … απρόσμενα όμορφο. Λίγα τραπεζάκια με καρό ασπροκόκκινα τραπεζομάντιλα κάτω από ένα κιόσκι στην εσωτερική αυλή – δρόμο και φυλαγμένο από πυκνή πρασινάδα. Ακόμα και ήλιος το βλέπει κι ας είναι τόσο ταπεινό.
Είχα περάσει πολλές φορές από εκεί και όχι, δεν το είχα προσέξει. Μα πως αλλιώς μπορούσε να γίνει με ένα … απρόσμενο; Μόνο έτσι. Πρέπει να συντρέξουν όλοι οι απαραίτητοι λόγοι για να ανακαλύψεις πως κάτι τόσο απλό, όσο ένα ουζερί, μπορεί να φέρει στη ζωή μια υπέροχη στιγμή, άξια όχι μόνο αναπόλησης αλλά κυρίως αναζωογόνησης σε βάθος χρόνου.
Αυτές τις απλές στιγμές δεν τις νοσταλγείς, τις χρησιμοποιείς ως φάρμακο όταν γριπωθείς από τα καθημερινά.
Μόλις κάθισα στο τραπεζάκι, μόλις με χάϊδεψε λίγο ο ήλιος, μόλις γύρισα τα μάτια μου κι αντίκρισα τη ταμπέλα με το όνομά του, μόλις χάζεψα στο πράσινο τοίχο από φυτά δίπλα μου και φυσικά μόλις ένιωσα στα μάτια του και την δική του ευχαρίστηση είπα: να καταγραφεί ευτυχία μας" χωρίς φόβους κι ενοχές μη και προκαλέσουμε τη τύχη μας.

Άλλωστε απρόσμενη δεν είναι;

12 σχόλια:

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

το ταπεινο ό,τι και να είναι αυτό έχει πάντα τη μεγαλύτερη δυναμη...
άνθρωπος και φύση...
στα υπογεια είναι η θεα που λέει και το τραγούδι...

kryos είπε...

Όταν μπορείς να σταματήσεις όλο αυτό το νοητικό τρέξιμο και να διώξεις την ομίχλη του αύριο και των προθεσμιών , τότε μπορείς να δεις πραγματικά γύρω σου .... κι όταν βλέπεις με κείνη τη ματιά , όλα σου φαίνονται όμορφα ..... και είναι ευτυχία , η συμμετοχή σε κάτι όμορφο όπως είναι η ζωή ..... δεν είναι το ουζερί , είναι η "ματιά" που κάνει τη διαφορά ...αυτό πιστεύω Meggie μου .

Πάντως γράφεις μ ένα τρόπο που δείχνει ηρεμία , γαλήνη και αποδοχή .... νιώθω ένα όμορφο καταστάλαγμα .

Καλό βράδυ θα σου ευχηθώ κούκλα μου !!!

Φιλιά !!!

nina είπε...

Ακριβώς!

Καλό μήνα!

λιμανάκι είπε...

Δεν υπάρχει ευτυχία στην ζωή.Μόνο ευτυχισμένες στιγμές.Και αυτές πρέπει να τις αναγνωρίζουμε,να τις εκτιμάμε και να τις αξιοποιούμε όσο καλύτερα μπορούμε


Φιλάκια σου ηλιόλουστα!

Feli είπε...

η ευτυχια καπου εκει βρισκετε στα απροσμενα..στα μικρα..στα απαρατηρητα για ολους...για την χαρα της ανακαλυψης...

Unknown είπε...

Στα υπόγεια Έφη μου είναι η "θέα" όπως λέει και το τραγούδι κι ας μην το γνωρίζω το τραγουδάκι. Άσχετη βλέπεις από στίχους.

Νάσαι καλά

Unknown είπε...

Krye μου δεν θα μπορούσα να συμπληρώσω τίποτα άλλο σε ό,τι μου γράφεις.
Χωρίς τρέξιμο, χωρίς ομίχλη, χωρίς προθεσμίες για να έχεις την ... άλλη ματιά που κάνει ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.

Ηρεμία, γαλήνη και αποδοχή. Εντυπωσιακό!!! Τρεις λέξεις που αυτή τη στιγμή της ζωής μου με ορίζουν σχεδόν απόλυτα.
Σαν να μου φαίνεται Krye μου πως έχεις ιδιαίτερες ικανότητες ...

Καλό σου απόγευμα

Unknown είπε...

Nina μου έτσι, με μία λέξη, όλα μαζί ...
Καλό μήνα και σε σένα

Unknown είπε...

Λιμανάκι μου γλυκό, ναι, στιγμές που όμως μπορούν μέσα μας να διαρκέσουν όσο εμείς θέλουμε.
Ένας τρόπος για να επεκτείνουμε το χρόνο ....

Φιλικά και σε σένα
Καλό σου απόγευμα

Unknown είπε...

Feli μου πέτυχες το πιο σημαντικό κι ας ήταν στο κείμενό μου σχεδόν κρυμμένο.
Η χαρά της ανακάλυψης, νομίζω, δεν προσομοιάζει με καμία άλλη.

Καλό σου απόγευμα

Απονενοημένη Νοικοκυρά είπε...

ακούγεσαι χαρούμενη, γεμάτη

χαίρομαι γι' αυτό

εύχομαι πολλές τέτοιες στιγμές!

Unknown είπε...

Είμαι ήρεμη, είμαι γεμάτη, είμαι χαρούμενη, νοικοκυρά μου, γιατί μπορώ να δώσω εμένα σ' αυτόν που μπορεί να με δεχτεί, σ' αυτόν που μπορεί να είναι ταιριαστός μου.

Σκέψου τι σου λέω ...

(Μακάρι να μπορούσα να σου πω δυο λόγια, όχι παρηγοριάς, ούτε συμβουλής, δυό λόγια μιας άλλης νοικοκυράς. Σέβομαι τη μοναξιά σου και βλέπω στα βήματά σου, τα δικά μου. Σου εύχομαι να "θυμώσεις" όσο πιο γρήγορα γίνεται)