Τετάρτη 8 Απριλίου 2009

Στάλες ... ιδρώτα

Μικρές σταγονίτσες, μικρούτσικες και σχεδόν ανεπαίσθητες στην αρχή. Πως να τις καταλάβεις;; Με την αφή, αδύνατον, πόσο μάλλον με τη γεύση, εδώ ακόμα και η όραση σε προδίδει. Μόνο η καρδιά σε … ψυχανεμίζει και ψυχανεμίζεται κι ίδια.
Και τι σημασία έχουν όμως τόσο μικρές που είναι;; Θα στεγνώσουν, θα εξανεμιστούν γρήγορα. Λίγη υπομονή μονάχα φτάνει. Χαχα, έλα ας το διασκεδάσουμε, θα δεις, έτσι θα γίνει, κάτι θα γίνει, άλλωστε τι άλλο μπορείς να κάνεις;; Αν βγει ήλιος θα τον δεις, αν έρθει νύχτα πάλι το ίδιο. Ούτε το ένα μπορείς να φέρεις, ούτε το άλλο. Και οι προετοιμασίες κούραση θα φέρουν μεγαλύτερη, σχεδόν ατονία στην προσπάθεια να είναι όλα έτοιμα όπως αρμόζει στη λογική.

Επίμονες σταγονίτσες όμως. Αχ μωρέ, χάθηκε ένα πανάκι, ένα μικρούλη πρόχειρο πανάκι να καθαρίσω τα πάντα;; Εμ και βέβαια χάθηκε, εγώ το πέταξα από όταν μου τόδωσαν. Είπα, δεν το χρειάζομαι εγώ αυτό. Έχω δικούς μου τρόπους να … καθαρίζω.

Μακάρι να βγω … αληθινή.
Μακάρι …

10 σχόλια:

aitherovamwn είπε...

Καλημέρα meggie μου!
Μικρές στάλες δακρύων μαζεύτηκαν στ' αυλάκια των ματιών μου...


... Μακάρι κι εσύ, μακάρι είπα κι εγώ μολις το διάβασα..

Πολλά φιλιά!

Unknown είπε...

Αυτές τις στάλες, των δακρύων, να τις σκουπίσεις αμέσως. Ούτε ωφελούν, ούτε φέρνουν το ... μακάρι πιο κοντά.

Δεν υπάρχει παράπονο γιατί είμαστε έτσι όπως είμαστε.

Νάσαι καλά ... αστεράκι του ωρίωνα ...

Feli είπε...

μου θυμισε ουρανιο τοξο...μου θυμισε ενα θλιμενο χαμογελο..μου θυμισε και δεν με θυμωσε..

aitherovamwn είπε...

Μα και νεύρα να 'χεις, τούτος ο τόπος σου βγαζει μια γλύκα και μια γαλήνη..

kryos είπε...

Είμαστε φτιαγμένοι για να κλαίμε meggie μου ..κι είναι αντίθετο στη φύση μας η προσπάθεια να κρυφτούμε .

Χαίρομαι που μπορείς και παράγεις αυτές τις μικρές σταγονίτσες ... και μου αρέσει η ματιά σου επάνω τους.

Να έχεις ένα υπέροχο βράδακι !!!

Φιλιά !!!

nina είπε...

οι σταγόνες τούτον τον καιρό ταιριάζουν με την περίοδο του Πάσχα και όπως και αυτό θα φέρουν την Ανάσταση.

Καλή Ανάσταση

Unknown είπε...

Feli μου, μη θυμώνεις, δεν υπάρχει λόγος εκτός ίσως αν είναι αναγκαίο για ... επιβίωση.
Καλό απόγευμα

Unknown είπε...

Μικρή του Ωρίωνα έλα στο ποτάμι μου, είδες, μου το διάλεξαν να είναι ήρεμο και ... σκοτεινό. Ό,τι πρέπει για ... χαλάρωση.

Unknown είπε...

Krye μου σε ευχαριστώ που πέρασες.
.. τίποτα δεν μπορούμε να κρύψουμε, όπως κι αν προσπαθήσουμε ..

Καλό σου απόγευμα

Unknown είπε...

Νίνα μου νάσαι καλά. Ανταποδίδω τις ευχές σου